maandag 17 november 2014

 
 

Opendagen najaar 2014 al weer voorbij!!

 
Zo ben je aan het opbouwen en zo is het weer voorbij. Geslaagde opendagen, voor iedereen wat wils. kerst, winter, hulst, engelen, herfst, pompoenen, Sinterklaas, sterren, rode en witte rozen en als thema met hart en ziel.

 
Deze kerstboom is behangen met popjes en verder natuurmateriaal zoals mos en kleine rode appeltjes. Maar ook met dennenappels.

 
De herfst is toch altijd weer dankbaar. De herfstman had het totaal overzicht. Hij is ooit op een cursus door velen gemaakt.

 
De pompoenen mochten natuurlijk niet ontbreken. Als je goed kijkt Ontdek je in het prachtige oranje boeket twee popjes....

 
IJzig koud zo in de winter, de IJsprinces en Willie winterbolster waken bij Koning Winter. Dw ijskristallen staan aan de hemel.

 
Hulst en in de spiegel de engelen schare!

 
Zie ginds komt de stoomboot..... en de sterrenkinderen met de advent.

 
Engelen, engelen en nog eens engelen....

 
Grijs op groen.......in onze hal.

 
Een kleine overzichtsfoto. Het is weer voorbij. Ik hoop dat jullie op deze manier nog even mee kunnen genieten.
 
 


6 opmerkingen:

  1. wat een heerlijk plaatje om te kijken....................

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genoten van de Open dagen. Mooie foto's Dorothée.. Maar 'live' zoveel mooier.. Heerlijk om in je huiskamer een poosje te mogen genieten van al het moois. En met heerlijke 'kadootjes' weer huiswaarts te keren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het echie is het altijd leuker vind ik ook altijd. Dank voor je reactie.

      Verwijderen
  3. Jammer dat het alweer voorbij is. Wanneer ik de foto's zie sta ik weer even tussen de vele tafereeltjes, ieder jaar weer een verrassing, ieder jaar weer anders maar ieder jaar een heerlijk gevoel. De pakketjes die ik gekocht heb geven mij ook weer even de sfeer en het gevoel terug. Ik ben nu al benieuwd naar de volgende Open Dagen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk je reactie het is je dus gelukt om te reageren!! Ik ben al weer bezig met het nieuwe thema van de volgende opendagen!!!

      Verwijderen