zondag 30 november 2014

 
 

Een grijze lucht, een grijs bestaan?


 
 
Ben net voor de derde keer al met de honden naar buiten geweest, de grijze lucht in. Water koud......Rinka ons oudste hondje begint echt grijs te worden, ze loopt moeilijker, heeft wat met haar ademhaling en slaapt veel. Haar sluitspieren doen het af en toe niet meer zo goed dus vandaar de erg vroege wandelingen al in deze ochtend. Ha, mijn grijze haren zitten weer onder een laagje verf, en dat voelt toch nog steeds een goede zaak :)  Maar mooi grijs is niet lelijk vind ik. Ook de grijze lucht buiten heeft wat. Ik krijg dan zin om lekker binnen te freubelen met een kaarsje aan. Lekker het binnen gezellig maken.
 
 
Grijs, zwart, witte tinten kan ik ook van genieten. Je kunt het eigenlijk altijd in een hoekje neerzetten. En de schakeringen zijn legio! Dit onderstaand Mist wat mannetje komt nu helemaal tot zijn recht.

 
En de kleuren van de verschillende stenen, vaak zo mooi!!!

 
Dus eigenlijk is een grijs bestaan zeer de moeite waard. Zeer gevarieerd en tussen zwart en wit zitten vele grijstinten!!
 


1 opmerking:

  1. goed idee grijze popjes in deze periode.........ik heb de adventsvrouw weer neergezet ook zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen