donderdag 20 november 2014

 
 

Dilemma's


 
Een week na de opendagen, mijn huis is weer van ons zelf. De dozen zijn opgeruimd.Er ligt nog wel hier en daar wat "rommel" maar dat komt de komende vrije dagen goed. En nu? Een nieuw thema bedenken en dan lekker weer verder met nieuws bedenken.

 
Maar......ga ik nu eerst nieuws bedenken in dit seizoen? Dus lekker aan de slag met de komende kerst?? of toch vast op naar het voorjaar? Ja het kunnen maar dilemma's zijn niet waar?
En dat thema.... We hebben al heel wat thema's de afgelopen periodes langs zien komen. In geuren en kleuren, Een bron van energie, De elementen, Feeen en Feeksen, Fondsten langs de vloedlijn...... en wat nu dan? Ga ik nog eens even broeden hierover....Broeden...mmmmm..


 
Het vervelende van dilemma's is dat je er soms zo in kan blijven hangen en dat schiet dan weer niet op. Eigenlijk moet je vrij kunnen associeren, brainstormen, er naast denken... dus er niet steeds zo bewust mee bezig zijn. kennen jullie dat? Ik ga dit laatste maar eens uitvoeren. En mochten jullie opeens denken "heee dat zou een leuk thema zijn..... Schroom niet om het mij ook te vertellen...
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten