zondag 26 oktober 2014

 
 

Belofte maakt schuld

 
Een hele tijd gelden heb ik beloofd om een foto rapportage te maken over hoe je wolbolletjes maakt. Ze zijn eigenlijk helemaal niet moeilijk maar je moet het even weten. Bij het kopje pagina's staat nu het begin. Elke keer zal ik dit aanvullen. Je zou nu kunnen starten en iedere keer als ik het aanvul verder gaan. Mijn oma zei altijd iedere dag een steek is een hemdsmouw in het jaar.... Dus dan komt het altijd een keer goed.

 
Bij de puur pop en plank club heb ik in het verleden regelmatig een ppp club patroontje gemaakt. De leden konden dan van het patroon zelf een popje maken in de kleuren die zij wilden. Astrid heeft dit mooie adventsbolletje ervan gemaakt.

 
Alberteke heeft dit popje van dat zelfde patroontje gemaakt. Ook al zo een mooi plaatje!!
 
Ook heb ik nu gelijk mijn andere belofte geregeld, die van het handjes maken. Ook onder pagina's staan ze nu apart beschreven. Mocht het een en ander niet duidelijk zijn geef dan even een seintje dan kan ik het nog aanpassen.

 
Voor in het voorjaar, dat duurt nog even, maakte Conny dit lieve blauwe druifje nog steeds van het zelfde patroontje.
 
Omdat ik volgende week tijdens de markt in Hurwenen met de aanwezigen twee workshopjes ga doen wilde ik een voorbeeld van een wolbolletje hebben, Een nieuw wolbol engeltje en een bolletje pompoen. Gelukkig bedacht ik mij net op tijd dat ik dan bij elke stap een foto kon maken......


 
Hopelijk blijft het nog even mooi weer maar wanneer het kouder wordt is dit vrouwtje graag bij jou.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten