zaterdag 27 september 2014

 

Seizoen gebonden

 
Kennen jullie dat ook dat je het liefste een popje maakt wat gelijk past in het seizoen dat je het maakt? Voor mij is dat zo. Kun je je voorstellen met dit mooie nazomer weer dat ik een winterpopje zit te maken? Ik heb het maar weer even weggelegd.... Als het weer zo mooi blijft denk ik dat ik een strand popje ga maken(:)  
 

Deze foto kreeg ik van iemand opgestuurd en heb ik opgeslagen zonder naam..... Wie weet zie je dus je eigen foto hier staan. Geef het dan even door dan kan ik het erbij vermelden. Het is zo'n mooie!


 
 
Strand kan eigenlijk altijd vind ik. Strand in de zomer, maar ook strand in het najaar. Lekker de wind door je haren. Zee vind ik heerlijk maar vooral om langs de vloedlijn te lopen. Eigenlijk dan wel weer met blote voeten....Dat is in de winter dan weer niet zo lekker.

 
 
Ik kan trouwens niet eens zeggen welk seizoen ik het fijnst vind. Voorjaar heerlijk, zomer fijn, herfst super en de winter ook goed. Het fijnste is geloof ik dat het steeds weer veranderd. De afwisseling spreekt mij erg aan. Voor de jaartafel ook!! Kan ik steeds weer andere popjes neerzetten. Bij mij staat nu de pompoen tafel met pommetje en de twee nieuwste popjes Pompoen en kleintje pompen. Maar ook het kastanje popje met de zelf gevilte kastanje. Eigenlijk heel makkelijk te maken als je het even weet en zo leuk om met kinderen te maken!!!

 
Hebben jullie ook een hoekje of een tafeltje waar je seizoengebonden popjes neer zet? Ook al zijn onze kinderen al groot ik blijf het doen. Het geeft sfeer in je huiskamer en je haalt zo de natuur naarbinnen. Ik kan er nog steeds van genieten.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten